Recenzie

Ďakujem za Vaše postrehy, ktoré posúvajú ďalej

Zdenka a Jozef

Facebook

Vladka som našla náhodne na internete,potom ako som ostala sklamaná z ceny hudobnej skupiny ktorú sme mali rezervovanú na našu svadbu.Tento môj náhodný výber bolo najlepšie rozhodnutie môjho života.Vsetko dopadlo nad naše očakávania. Hostia aj my sme boli neskutočne spokojní s výberom hudby aj s prístupom aký mal . Jedno veľké ďakujem a môžem len odporučiť všetkými 10.

Angelika Pirhaľová

Facebook

Dakujeme velmi pekne za super zabavu. DJ-a sme predtym nepoznali, vybrali sme si ho na zaklade recenzii a musim uznat, ze recenzie neklamali. Hral uzasne, pocas celej svadby bol plny tanecny parket. Zabavili sme sa ako mladsi, tak aj starsi a nemal problem ani s odmoderovanim programu a vyhovel vsetkym poziadavkam. Velmi vrelo odporucam

Tomáš Lelko

Facebook

Ďakujeme za skvelú zábavu a celkové prevedenie, výber hudby a odmoderovanie celej svadby. Jednoznačne najlepší DJ Všetci sme boli veľmi spokojní

Sabína Tóthová

Facebook

Ďakujeme za super zábavu počas nášho veľkého dňa. S hudbou a atmosférou DJ sme boli veľmi spokojní. Vyberali sme podľa recenzií a tie nesklamali. Každému vrelo odporúčame.
Fero Banáš

Facebook

Najlepší dj, odporúčam!!

Marcela Feriancová Komorová

Facebook

skvela zabava, dakujeme

Michal Kolcún

Facebook

Pana Skokana sme si zavolali ako DJ na svadbu na zaklade odporucani ostatnych ludi. Postaral sa o uzasnu atmosku a zabavu, nevidel som este ze take vyprazdnene stoly na svadbe Taktiez si ho chvalili aj nasi hostia, a taktiez hostia zo zahranicia ako napr. Keňa, Holandsko, Svajciarsko, Anglicko. Dakujem za vseko a naozaj kazdemu odporucam.

DJ Vlado bol naozaj super. Zabezpečil ozvučenie obradu a následne aj svadobnej hostiny. Všetko bolo maximálne profesionálne. Vytvoril na našej svadbe naozaj skvelú atmosféru a všetci sa bavili. Dokonca nám na požiadanie nazvučil aj gitaru a pripravil mikrofóny na prekvapenie vo forme spevu.Nemáme čo vytknúť. Len ešte raz veľmi pekne ďakujeme ! Môžeme naozaj len odporučiť.

Ďakujeme, za výbornú zábavu na našej svadbe , výborné ozvučenie a výborný výber hudby počas celého večera až do skorého rána. Vrelo odporúčam.

Dakujeme za zabavu na nasej rodinnej oslave. Ste super DJ, viete odhadnut naladu a co sa ludom paci. Prijemna atmosfera, vyber hudby aj svetelne efekty.

Ďakujeme za výbornú atmosféru na nasej svadbe. Dj Vlado mal profesionálny prístup a po celý čas zabával hostí. Nevieme si predstaviť lepšieho dj na našu svadbu ďakujeme za všetko. Dúfam že sa ešte niekedy uvidíme.

DJ Vlado bol super. Ma profesionalny pristup, vyhovel nasim poziadavkam a odohral a odmoderoval nasu svadbu podla nasich predstav. Vrelo odporucam.

Dj Vladko, parádny to človek ❤️už od prvého počutia, že je perfektný zabávač, sme vedeli, že si s ním musíme dať kávu a dohodnúť našu svadbu ,na svadbe nás príjemne prekvapil profesionalitou, pozitívnou náladou, skvelým výberom hudby, výborným komentovaním počas kôl a celkovo, akú atmosféru vytvoril…. Vyhovel všetkým zúčastneným, skratka top človek na zábavy a svadby, môžeme len doporučiť, pretože sj vďaka dobrej hudbe a uvoľnenej atmosfére bol nás den perfektný. Až raz budeme mat nedajbože ďalšiu svadbu, jednoznačne chceme jeho.

Pan Dj bol super, profesionálny pristup .Všeci boli velmi spokojni.Perfektna atmosféra.Hudba velmi dobrá.Pana Dj by som luďom určite každému dopuričil.

Vlado vytvoril neskutočnú atmosféru na našej svadbe už od jeho príchodu. Hudba dokonalá, presne podľa našich predstáv. Dj s príjemným vystupovaním , vtipnými hlaškami. Bavil nás až do rána. Ďakujeme, že si veľkou časťou prispel k nášmu dokonalému svadobnemu dňu. Katka a Peter G.

Ani ja a ani manžel z okolia Kežmarku, kde sme mali svadbu, nie sme, preto sme sa k Vladovi dostali náhodou. Každopádne neľutujeme! Od príchodu do miestnosti mal super náladu, bol uvoľnený a veselý. Nemal problém s akýmkoľvek požiadavkom a bol pohotový. A ako som mu už osobne písala do emailu, spravil nám zážiťok na celý život!

Chceme sa veľmi pekne poďakovať Vladkovi za jeho skvelý prístup, zábavu na svadbe, za ochotu a všetko čo pre nás v náš deň urobil. Môžeme len odporučiť! Veľmi dobre sme sa zabavili a aj naši hostia. Je to skvelý človek a DJ. Takého chcete na svadbe mať. Ďakujeme:)

DJa si sme vybrali poďľa skúseností bola to najlepšia voľba akú sme mohli na našu svadbu urobiť Od začiatku keď sme sa stretli v Poprade bola komunikácia aj spolupráca na ⭐️⭐️jedničku⭐️⭐️ zároveň sme sa cítili akoby bol súčasťou našej rodiny. Ďakujeme Vladis za profi prístup,a to najlepšej skvelej svadobnej atmosféry ktorú si sme si mohli priať❤️ Živčákovci

DJ bol úžasný, páčil sa všetkým hosťom aj keď boli veru z každého súdka. Parket bol živý až do rána. Oceňujeme jednodochú a rýchlu komunikáciu a určite budeme odporúčať všetkým známym. Ďakujeme, Wiesnerovci

DJ môžeme odporučiť všetkými desiatimi. Výborná komunikácia, ústretovosť a v neposlednom rade výborná zábava. Ďakujeme Patrícia&Róbert

Super DJ sympaticky vesely a komunikativny no jednoducho super DJ ktoremu patri veeeelke Dakujeme za super svadbu mozem ho len odporucat Katka a Janko

Vrelo odporúčame, hudba na jednotku, veľká spokojnosť po všetkých stránkách. Zábava výborna, ľudia sa bavili. Veľmi sa chceme poďakovať ☺️
Najskôr velmi dobra komunikacia a profesionalny pristup, neskor vyborne moderovanie, hudba a prispôsobenie programu. Dakujeme za super zabavu a vrelo odporucame.
DJ-a musíme odporučiť VŠETKÝMI DESIATIMI. Vybrali sme si ho na základe recenzií na stránke a neľutujeme. Sadol nám od prvého stretnutia a nesklamal ani na svadbe – vedel čo hrať, aby ľudí vytiahol na parket, prispôsobil sa požiadavkám, ktoré sme mali. Zaujala ma poznámka na jeho stránke – samozrejmosťou na svadbe je aj moderovanie, nevtieravé a zrozumiteľné..a to skutočne aj bolo – odmoderoval všetky hry, všetci sa bavili na jeho vtipných poznámkach. PROSTE TOP DJ
Chceme sa podakovat Dj Vladkovi Skokanovi za to, ze aj vdaka nemu bol Nas svadobny den neuveritelne uzasny. Od prveho stretnutia sme vedeli, ze je to vtipny clovek na spravnom mieste co potvrdil aj na svadbe. Cely cas sledoval ludi a vedel vystihnut co im zahrat aby sa bavili, vtipnymi komentarmi pobavil. Tancovali aj ti co nikdy netancuju. Dakujeme este raz za ustretovost aj ze nam prisiel zahrat na poslednu chvilu. Mimochodom aj syn je šikovny - kameraman . Odporucame vsetkym .

DJa sme viac menej vybrali na základe recenzií a odporúčaní a neľutujeme ! Zábava bola skvelá až do rána, tancovali všetci svadobčania - od najmladších po najstarších - počas celého večera nikto nesedel, všetci sa bavili, osvetlenie tiež na 1* a komunikácia úplne super , naozaj sme radi a vďační, že celá svadba vyšla úžasne aj vďaka DJovi, chválili si aj svadobčania, takže za nás všetkými dvadsiatimi - berte, kým sú voľné termíny .
Veľká spokojnosť po všetkých stránkách . Zábava výborna, hudba takisto, ľudia sa bavili . Celé dohadovanie bolo užastne. Určite odporúčam.
Výborný DJ na svadbu a podobné spoločenské akcie, všetci sa skvele bavili, mali sme ho v kombinácii so živou hudbou, nebol s tým vôbec žiadny problém. Absolútne profesionálny prístup, ústretový, zahral všetko čo sme chceli. Nebol problém sa prispôsobiť programu a harmonogramu. Absolútna zábava do skorých ranných hodín . Super zvuk a osvetlenie. 100% spokojnosť.  Odporúčam všetkým .
Super DJ na svadbu....vybrali sme ho len na základe recenzií a odporúčaní na tejto stránke a fakt nesklamal. Harmonogram svadby sme tvorili spontánne počas večera a DJ Skoky s tým nemal žiadny problém a vedel sa s úsmevom prispôsobiť každej požiadavke. Keďže to bola slovensko-poľská svadba, vedel vhodne zaradiť do repertoára aj poľské pesničky. Všetci svadobčania sa skvele bavili, boli spokojní a hudbu si pochvaľovali. Ďakujeme Vlado za skvelú zábavu, ozvučenie, príjemnú atmosféru aj za pyrotechnické efekty ! Odporúčame všetkým !! Jolanta a Matúš, Danišovce

Chceme sa veľmi pekne poďakovať Vladovi za skvelu zábavu, super prístup všetci svadobčania boli nadšení. Budeme odporúčať určite ďalej skvelý výber. Ešte raz ďakujeme !!!
Výborný DJ. Vrelo odporúčam, na svadbe urobil výbornú zábavu a to je predsa najdôležitejšie! Super človek . Ďakujeme že nám spríjemnil náš sen a zabavil všetkých hostí.